Ridlex Seznamka

Dominika a Dan (4.)

Lolitky
ROZHLEDNA

Druhý den ráno se ani jednomu z nich nechtělo vstávat. Dominika spala jako dudek, nalepená na Danovi, a nespokojeně se vrtěla, když se Dan z jejího teplého objetí vymanil a šel se osprchovat a nachystat snídani. Probudila ji až vůně palačinek, která z kuchyně do ložnice doručila zprávu, co dobrého se chystá.
Do kuchyně nakoukla z chodby rozcuchaná ospalá hlavička. „Strýčku…“, zakňourala. Dan se otočil a usmál se na svoji neteř. „Běž se opláchnout, Domí, ať ti nevystydne snídaně!“ Rozcuchaná hlavička zmizela a za chvilku bylo slyšet zvuk padající vody ze sprchy. A netrvalo to ani pět minut, a Dominika s ručníkem na hlavě, jinak oblečená jen v bílých kalhotkách, nakráčela do kuchyně a usadila se ke stolu. Dan ji s úsměvem pozoroval, jak si pochutnává, a očima neustále sklouzával na její nahá prsíčka.
„Strýčku, co dnes budeme dělat? Půjdeme se zase vykoupat?“, ptala se zvědavě. „Odpoledne určitě ano, ale předtím si uděláme malý výlet, chceš?“ Dominice se rozzářily oči. „To si budu moct vzít ty nové šaty, viď?“ „Určitě si je obleč, ty moje modelko“, zasmál se Dan. Dominika rychle dojedla a vyběhla po schodech ke svému pokojíku. Dan slyšel, jak se otevírá skříň, a ťukají o sebe ramínka s oblečením. Po chvíli Dominika už o poznání pomaleji scházela po schodech dolů. Světle modré šaty jí slušely. Když jí to Dan řekl, radostí se zatočila, až se jí nadzvedla krátká suknička.
„A kam vlastně pojedeme?“, ptala se, když si vzpomněla, co že to dnes mají v plánu. „Pár kilometrů odtud je rozhledna. Už je to sice v chráněné oblasti, ale dá se dojet poblíž. Kousek potom půjdeme pěšky.“ „Tak jo“, odsouhlasila. Za necelou půlhodinu vyrazili.
Zaparkovali na malém lesním parkovišti a vydali se k rozhledně. Cesta jen pomalu stoupala, ale Dan věděl, že závěrečné metry, kde se stoupá po skále, budou náročné. Za chvíli ke skále dorazili. „Musíš jít přede mnou, kdybys padala, chytím tě“, řekl Dominice, a tak ta začala stoupat před Danem vzhůru. Nechal ji ujít pár kroků a potom se vydal za ní. Zpod krátké sukně letních šatiček co chvíli vykoukl kulatý zadeček v bílých tenoučkých kalhotkách, skoro průsvitných, takže bylo vidět rýhu mezi půlkami zadečku. Poslední metry stoupání po žebříku na výchozí plošinu malé rozhledny si Dan pod Dominikou vysloveně užíval. Ta se soustředila na stoupání po železných chytech, a vůbec nevnímala, že Dan jí bezostyšně kouká pod sukýnku. Schody na rozhlednu vyběhla ale jako první a shora volala „Pojď za mnou, strýčku, je tu moc hezky!“ Dan vystoupal až k ní. Postupně se dívali do všech stran, a Dan své neteři popisoval, která města a obce kde jsou vidět. Když stál za ní a ukazoval rukou, přistoupil k ní těsně zezadu a druhou rukou objal malou Dominiku kolem bříška. Ta si položila hlavu na jeho ruku, aby dobře viděla, kam strýček ukazuje.
Dan holčičce pohladil bříško a jeho dlaň vyjela i vzhůru k drobným prsům. Dominika zavřela oči a vyšpulila zadeček. Přitiskla se jím Danovi do klína, kde už měl v kraťasech pořádnou bouli. Potom se oběma rukama chytila za zábradlí vyhlídkové plošiny a zavřela oči. Dan ji sevřel oběma rukama v bocích a přitiskl si ji do klína, aby na zadečku cítila jeho erekci. Sjel dlaněmi pod sukýnku a vyhrnul ji vzhůru. Objevil se kulatý zadeček v krásných bílých kalhotkách. Dan přes něj přejížděl dlaněmi, hladil ho a mačkal, a přitom líbal svoji neteř do vlásků. Na chvíli přestal její tělíčko jednou rukou hladit, aby si mohl rozepnout kraťasy. Ty z něj spadly okamžitě na zem, a tak Dan stál za svojí holčičkou nahý, se ztopořeným penisem. Vzal ho do ruky a uložil dívence mezi porozevřená stehna. Dominika, hned jak přes kalhotky ucítila tlak tvrdého penisu na svoji skulinku, dala stehna k sobě, a tím Dana mezi svýma nohama docela uvěznila.
Dan si chvíli užíval hebké sevření dívčích stehýnek, potom ho ale přemohla touha a začal se opatrně pohybovat dopředu a dozadu. Jeho tvrdý ocas masíroval malé slečně kundičku, ta měla zavřené oči a užívala si to vzrušení. To, že byla vzrušená, bylo koneckonců znát i na jejích kalhotkách, které byly vmžiku vlhké. A krásně teplé od jejího pohlaví. Dan zvolna mrdal svoji neteř a lehce si oběma rukama přirážel do klína její zadeček. Potom ho napadlo odtáhnout kalhotky stranou, aby ucítil její nahou kundičku na svém žaludu, a hned to udělal.
Projížděl se její mokrou vzrušenou štěrbinkou, a jeho penis vždy při maximálním zásunu utvořil na kalhotkách vepředu bouličku. Uchopil půlky toho krásného zadečku a roztáhl je od sebe. Odměnou mu bylo trochu hlubší proniknutí do Dominičiny kundičky, cítil její horkost. Jeho vzrušení stoupalo. Přirážel si tu drobnou prdelku do klína stále rychleji, až v jednom okamžiku ztuhnul ve svém pohybu a vystříkal svoji nadrženost Dominice do štěrbinky a do kalhotek. Nějakou dobu takhle stáli a nehýbali se. Dan něžně dívenku líbal do vlásků a hladil jí prsíčka. Vypadalo to, jako by se oba se zavřenýma očima dívali do dálky.
Když vzrušení u obou odeznělo, sestoupili z rozhledny po schodech dolů a vydali se zpátky k autu. Po pár desítkách metrů si Dominika postěžovala: „Strýčku, mě ty mokré kalhotky studí, já si je radši sundám“, zajela oběma rukama pod sukničku a o několik vteřin později už semenem promáčené kalhotky strkala do kapsy na batůžku.
Už byli skoro u auta, když Dominika pocítila potřebu čůrání. „Podržíš mi prosím sukničku, abych ji neměla mokrou?“, poprosila Dana. Ten se jenom beze slova postavil za ni a posléze podřepl, když Dominika roztáhla nožky a posadila se do dřepu. Dan jí jednou rukou vyhrnul sukničku směrem k bokům, a když se ukázal krásný rozevřený dětský zadeček, neodolal a duhou dlaní zajel mezi ty rozkošně hladké půlky. Ucítil na dlani, jak se její anální rozetka vyboulila, a vzápětí na jeho dlaň začal vytékat teplý proud. Bylo to příliš vzrušující. Nemohl vydržet, a během čůrání hladil své neteři roztaženou kundičku a dráždil její nyní už zase vztyčený poštěváček. Pak najednou malá už nečůrala, ale stále seděla ve dřepu a nastavovala své pohlaví laskající strýčkově dlani. Měla zavřená očka a zrychleně dýchala. Dan ještě několikrát pohladil hladkou a mokrou kundičku, a potom zajel prstem k jejímu zadečku. Rozetka byla stále vyboulená, jak se Dominika snažila vyčůrat zbytek. Danův prst začal hladit ten roztažený zadeček, a protože byl mokrý od jejího čůrání i vzrušení, ucítila najednou Dominika, že jeho prostředníček jí vniká do prdelky. Přerývaně se nadechla: „Ano, strýčku, to je krásné, ještě…“. Nemusela prosit. Dan vnikal prstem stále dál, až ho v zadečku své neteře měl úplně celý. Potom s ním začal vyjíždět ven a zase vjíždět, aniž by přitom roztaženou prdelku opustil. Cítil, jak se zadeček postupně roztahuje a uvolňuje, a věděl, že nejpozději večer Dominika pozná, jaké to je, mít v zadečku penis dospělého muže.
Za nějakou chvíli se Dominika začala chvět a dospěla ke svému dalšímu orgasmu. Opřela se o Danovu ruku ještě víc, a on cítil na svém prstu, jak jí pulzuje prdelka. Když vzrušení pominulo, umyla si Dominika kundičku a Dan ruce v nedalekém potoce, a vyrazili do města na oběd a na slíbenou zmrzlinu.

(Na té rozhledně bylo fakt hezky. Bylo vidět daleko. Ale ještě víc se mi líbilo, když mě strýček zezadu objal a hladil mi bříško a prsíčka. To bylo fakt super. Vystrkovala jsem mu zadeček do klína, bylo cítit, jak mu stojí. Najednou měl kraťasy dole a já ho na zadečku cítila jen přes kalhotky. Hned jsem byla mokrá mezi nohama. Strejda mi ho položil zezadu mezi stehna, nevěděla jsem, co mám dělat, a tak jsem je – jako předtím u rybníka – sevřela k sobě. Jezdil mi s ním mezi stehnama jako v tunýlku. Potom mi ale odtáhnul kalhotky na stranu a já cítila, jak mi projíždí po nahé prcince. Držel mě přitom za boky a pomalu se pohyboval. A najednou mu v něm zacukalo a já měla v kalhotkách jeho semeno. Nejdřív to pěkně hřálo, ale potom mě to začalo studit a musela jsem si je sundat. Teplý větřík mi lehce foukal na nahý zadeček, to bylo příjemný.
Když jsme došli skoro až k autu, chtělo se mi docela dost čůrat. Strejda byl hodnej, podržel mi sukničku šatů, abych ji neměla mokrou. A hladil mě po prcince, když jsem si sedla na čůrání. A pak najednou mi jeho prst zajel do zadečku a už se to nedalo vydržet.Všechno jsem mu pustila do dlaně. Byla jsem fakt hodně vzrušená. Pomalu pohyboval prstem v mojí prdelce a mně se to moc líbilo. Škoda, že nešlo čůrat aspoň deset minut! Musím pravidelně a hodně pít, když teď vím, že to strýček má rád. Budu mu tím dělat potěšení, jak často to jen půjde!)
27.1.2022 22:01 - Bear3 - autor

Pokud se příběh líbí, pište návrhy, jak by mohl pokračovat, nebo jaké zápletky a situace byste chtěli v dalších pokračováních najít. bear3@centrum.cz